Тема:
Казки українських письменників.
Читання:
І. Франко «Лисичка і журавель»
Мета:
дати дітям уявлення про літературні казки; навчати виразного інтонування та
переказування творів; вдосконалювати навички читання; розвивати зв’язне
мовлення учнів; розвивати уміння порівнювати казки; виховувати інтерес до
літературних казок.
Обладнання:
портрет І. Франка, маски для читання в особах, мультимедійна дошка.
Хід уроку
І.
Організація класу до уроку.
ІІ.
Розчитування
1.
Читання складів ( 1 слайд)
при гле
кри гні
кли дрі
вли зма
вла стра
вхо всто
2.
Читання скоромовки ( 2 слайд)
Лис малий і
білий лис
По гриби ходили
в ліс
Заздрить білка в
лісі лису –
Лис лисички ніс
із лісу.
3.
Вставляючи букви, прочитайте загадки ( 3
слайд)
В л.сі м.дниця
г.л.є,
На всі б.ки
п.гл.дає.
На н.й ш.бка
д.р.га
Вся г.рить, мов
з.л.та,
Хв..ст п.хн.стий
і мяк.й,
Що за зв.р
такий? ( Лисиця) ( 4
слайд)
Д.вгі н.ги,
д.вг.ий н.с,
( 5 слайд)
Прил.т.в – об.д
пр..ніс.
См.чних
ж.б.няток
Для св.їх
м.лят.к. ( Журавель) ( 6 слайд)
ІІІ.
Повідомлення теми уроку. Мотивація начальної діяльності учнів.
-
Сьогодні ми знову помандруємо у чарівний
світ казки, прочитаємо казку І. Франка «Лисичка і журавель». ( 7 слайд). На відміну від народних, є
казки, автори яких відомі. Тому ці казки називають авторськими або
літературними.
І V. Вивчення
нового матеріалу.
1.
Словникова робота ( 8 слайд).
а)
приятелька зареклася
розсердилася дрібненько
вимокала наїсться
навстоячки подякувала
запросини
б) Тлумачення незрозумілих слів і
словосполучень
Призволяйся – пригощайся.
Нюшити – нюхати.
Облизня спіймав
– залишатися ні з чим.
2.
Підготовка до самостійного читання
учнями.
-
За 30 сек. Прочитати піраміди слів. ( 9 слайд).
Тебе сама узяв
Тепер кашка склав
Лисичка страва стукав
Глечик глечичок узялася
Журавель ласкаві наварила
Розмазала припрошує приятелює
3.
Самостійне читання казки з наступним
тестуванням. ( 10 слайд).
Тест
1.
Цей твір є…
а)
оповіданням б) казкою
2. Хто першим запросив приятеля
у гості?
а) Лисичка б) Журавель
3. На що сподівався кожен із
гостей?
а) поговорить б) поїсти
4. Чи підійде до казки такий заголовок?
«Яке частування, таке й
дякування»
а) Так б) Ні
5. Від чого автор застерігає у цій казці?
а) від скупості б) від лінощів
6. Яка головна думка твору?
а) Роби комусь так, як
хочеш, щоб робили тобі.
б) Комусь можеш робити як
– небудь, аби тобі робили добре.
4. Перевірка ( 11 слайд)
Відповіді 1) б;
2) а; 3) б; 4) а; 5) а; 6) а.
5.Фізкультхвилинка.
6. Читання
«ланцюжком».
7. Вибіркове
читання
- Прочитайте, як
Лисичка частувала Журавля?
- Як Журавель
віддячив Лисичці?
- Чому Лисичка зареклася дружити з Журавлем?
8. Поділ казки
на частини.
9. Читання казки
в особах з використанням масок.
10. Стислий
переказ казки за малюнками.
( 12 слайд)
V.
Підсумок уроку
Порівняння казки
І.Франка і народної, прослуховування уривків з казки і визначення, з якої вони
казки літературної чи народної.
V
І. Домашнє задання.
с. 62 – 63
стисло розповісти казку.
Gaming in the 21st Century - APR Casino
ОтветитьУдалитьkeyword gaming domain 카지노 사이트 777 aprcasino.com