Тема: Українські народні
казки
Читання:
Лисиця та їжак ( українська народна казка).
Мета:
формувати навички правильного та свідомого читання; навчати дітей виділяти в
тексті дійових осіб; розвивати навички швидкого читання; виховувати
доброзичливість і чесність.
Обладнання:
мультимедійна дошка.
Хід уроку
І.
Організація класу до уроку.
ІІ.
Хвилинка розчитування.
1.
Читання складів ( 1 слайд)
Сла рта вми
кро
Ска вда клу
стру
Ста пра зго
стрі
2.
Вправи на дихання ( 2 слайд)
А) читання на
одному диханні голосних
А О
У І Е
И
Б) читання на
одному диханні фраз: ( 3 слайд)
- Жили собі дід та баба була у них
курочка ряба, знесла курочка яєчко не просте, а золоте.
- Ось і казочці кінець, а хто слухав –
молодець!
ІІІ. Оголошення
теми та завдань уроку. ( 4 слайд)
ІV. Підготовка до сприймання нового матеріалу
1.
«Піраміди» слів ( 5
слайд)
вам іще був
куди м’ясо біля
ранок їжаче хотів
лисиця побіжу вільха
спасибі наїлася виводок
бачилися згорнувся праворуч
полювання здоров’ячка голубчику
2.
Читання суцільних речень ( 6 слайд)
Поверталасястаралисицязневдалогополювання.
Уживотібурчитьвідголоду.
Назустрічійїжак.
3.
Словникова робота ( 7 слайд)
Позирає
Солодкими
оченятами
Тетеревенята
4.
Передбачення назви казки:
-
Про кого буде йти мова в казці?
-
До якої групи віднесемо казку?
V.
Робота над казкою
1. Розповідь
казки вчителем.
- визначити
головних героїв казки
2. Читання казки
учнями.
3. Робота за
змістом казки.
- Поведінка кого
з дійових осіб вам сподобалась?
- Як можна
охарактеризувати їжачка?
- А яка лисичка?
4. Вибіркове
читання казки.
5. Читання казки
в особах.
6. Виразне
читання казки.
7. замір
швидкості читання.
VІ.
Підсумок уроку
-
Яке з прислів’їв підходить до змісту
казки? ( 8 слайд)
-
Один мудрий двох хитрих переважить.
-
Перед розумом і сила поступається.
-
Живи не як хочеться, а як можеться.
VІІ. Домашнє завдання
с. 40 – 41
Виразно читати казку в особах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий